Deskundigheid

Het is voor ons vanzelfsprekend om voor u en uw relaties continue boven het verwachtingspatroon uit te komen.

Afspraak maken

Voice diensten

Het inspreken van meldteksten in het telefoonsysteem is een essentieel onderdeel van het telefonisch contact met uw klant. Voor een professionele uitstraling bieden wij de mogelijkheid om IVR meldteksten, wachtrijmeldingen en andere voice prompts door een professionele voice-over te laten inspreken.

De huidige situatie is vaak, dat een medewerk(st)er zelf het antwoordapparaat van de telefooncentrale inspreekt. Vaak klinkt dit niet professioneel, maar blikkerig of onregelmatig. Uw klanten en relaties zijn het echter waard om professionaliteit in het telefoonsysteem te brengen.

Breed scala aan voice diensten

Viore verzorgt het inspreken van telefooncentrales. Welkomst-, keuzemenu en voicemailteksten worden in een professionele geluidsstudio ingesproken en in het benodigde formaat afgeleverd. Wanneer er sprake is van een automatisch beantwoordingsysteem, horen relaties dit als eerste wanneer ze telefonisch toenadering zoeken. Wanneer dit amateuristisch of verwarrend klinkt, heeft dit effect op het imago van de organisatie. Viore beschikt over diverse A-stemmen, die systemen professioneel inspreken. Daarbij assisteren wij in het opstellen van het script.

Telefoonsysteem producties worden standaard aangeleverd in benodigd formaat zodat deze direct in het telefoniesysteem kan worden geladen.

Specificaties

  • producties kunnen aangeleverd worden als totale wav/audio prompts
  • offertes op basis van aantal announcements
  • een ingesproken announcement bedraagt maximaal 20 woorden
  • stemgarantie bij abonnementen en van toepassing op een huisstem van Viore
Vertel ons hoe u uw koffie drinkt dan informeren wij u graag over onze scherpe tariefstelling. Afspraak maken