Klantenservice
Van klantenservice naar klantbeleving
‘Waar ieder bedrijf telefonisch contact vermijdt, zeggen wij: bel ons over álles.’ Wij zijn er voor iedereen die graag voor het persoonlijk contact kiest met uw bedrijf.
Onze medewerkers werken keihard om voor onze opdrachtgevers de continuïteit in hun telefonische bereikbaarheid te waarborgen. Zo leveren wij, zelfs in deze uitzonderlijke tijd, onze bijdrage. Juist nu! Bij ons geen chatbots en automatische antwoorden. Wij houden het contact met uw klant graag écht persoonlijk. Dat is precies wat tijdens een periode van digitale versnelling het sleutelwoord blijft. Wij zorgen ervoor dat de klantstandaard hoog is zonder afbreuk te doen aan de individuele klantbehoefte.
Het zijn uitzonderlijke tijden en met de eerste versoepelingen in het vooruitzicht, hopen wij dat uw klantloyaliteit niet heeft geleden. Wanneer u op zoek bent naar flexibele ondersteuning van uw klantenservice maak dan eerst eens kennis met Viore. Onze klantvriendelijke medewerkers vormen de spil tussen uw klanten en uw personeel. Naast het borgen van een correcte afhandeling van uw klantvragen zorgen wij voor heldere analyses en rapportages.
Leadopvolging & E-mailafhandeling
Uit onderzoek blijkt een duidelijk verband tussen de snelheid van reageren en de conversie tot order. Wanneer er binnen 1 uur wordt gereageerd, is de conversie tot order maar liefst 24%. Deze conversie daalt echter hard naarmate een reactie langer op zich laat wachten. Het bieden van een goede online klantenservice met een faq is niet afdoende, want de behoefte aan persoonlijk contact blijft bestaan. Niet elke vraag is tenslotte online op te lossen. Om er voor te zorgen dat een klant niet vroegtijdig afhaakt in een bestelproces is een goede telefonische klantenservice onmisbaar! Daarbij kunnen wij uw klanten en relaties helpen met vragen over nota’s, (levering van) producten en diensten.
Het kan voorkomen dat u regelmatig te maken heeft met e-mailafhandeling. Voor diverse bedrijven uit verschillende branches verzorgt Viore de opvolging van internet aanvragen, verzorgen we de totale e-mailafhandeling en fungeren we als front office. Onze medewerkers handelen zelfstandig uw klantvragen af en verwerken de meldingen in ons ticketsysteem.
Wat uw wensen ook zijn, wij hebben altijd een passende invulling voor uw frontoffice. Omdat we geloven dat iedere organisatie uniek is, bieden we u geen ‘one size fits all’-oplossing aan maar veel liever passen we ons maatwerk aan op uw wensen.