Toegankelijkheid

Het maakt niet uit of u een ZZP’er bent, een middelgroot of groot bedrijf: Want in het dagelijkse contact met klanten draait het naast het leveren van continuïteit uiteindelijk om de resultaten van het individuele klantcontact.

Afspraak maken

Meer over ons

Onder de noemer ‘wordt u al geholpen’ is Viore in 2006 van start gegaan om bedrijven te ondersteunen bij het optimaliseren van hun telefonische bereikbaarheid. Het klantcontactcenter van Viore is gevestigd in een monumentaal kantoorpand in het centrum van Leeuwarden. Van daaruit onderscheiden wij ons door met een hecht team van medewerkers kwalitatief hoogwaardige klantcontactdiensten aan te bieden. Inmiddels hebben zowel nationaal als internationaal georiënteerde bedrijven uit verschillende branches hun waardevolle klantcontacten aan Viore uitbesteed. Wij zijn trots op wat wij de afgelopen jaren hebben bereikt. Zo hebben wij ons als Friese onderneming, met kennis van de Friese taal en mentaliteit, gespecialiseerd in klantcontact binnen het Friese taalgebied. Daarnaast beschikken onze medewerkers over een gedegen kennis van de Engelse en Duitse taal.

De juiste zorg voor uw relaties op het juiste moment

Viore is ontstaan vanuit de missie haar opdrachtgevers een zo uitgebreid mogelijk dienstenpakket aan te bieden en hen op vele facetten te ondersteunen. Onze dienstverlening omvat onder meer klantenservice, helpdesk, debiteurenbeheer, telemarketing en secretariaatservice. Of u nu behoefte heeft aan een van onze vormen van de telefoonservice of ondersteuning zoekt bij meer gespecialiseerde zaken als creditmanagement, wij bieden een volledig dienstenpakket aan voor al uw waardevolle klantcontacten.

Het team van Viore

Ons team bestaat uit enthousiaste en betrokken mensen. Het namens u beantwoorden van klantvragen is hun tweede natuur. Ze kennen uw bedrijf en zijn bekend met uw werkprocessen. U kunt er daarbij gerust op vertrouwen dat ze weten wat er in uw organisatie speelt en ze houden de ontwikkelingen in uw branche goed in de gaten.

  • medewerkers werken uitsluitend aan uw project;
  • uw relaties en klanten krijgen de servicegerichte en professionele hulp die ze verdienen;
  • onze medewerkers zijn goed op de hoogte van het reilen en zeilen binnen uw organisatie;
  • uw klantcontact wordt goedkoper, effectiever en professioneler benut.
Vertel ons hoe u uw koffie drinkt dan informeren wij u graag over onze scherpe tariefstelling. Afspraak maken