Telefoonservice modules
Oplossingen
Naast het meest bekende model zoals de receptiedienstverlening, waarbij het veelal gaat om aannemen en doorverbinden van gesprekken, het maken van terugbelafspraken en het verstrekken van algemene informatie, is het onze ervaring dat er geen standaard oplossing is voor het managen van de inkomende telefoniestromen voor verschillende opdrachtgevers. Toch blijkt in de praktijk dat door het uitwerken van de verschillende scenario’s het vaak mogelijk is oplossingen te creëren die uiteindelijk het klantbelang dient.
Centraal afsprakenbureau
Een kleine uitbreiding op de receptiedienstverlening is het direct inplannen van afspraken, waarbij dus nog maar één nummer hoeft worden gecommuniceerd zodat uw relatie niet hoeft worden doorverbonden.
Helpdesk
Met behulp van uw systeem registereren we vragen, beantwoorden we telefonisch vragen, geven we advies en speciefieke informatie over producten en diensten.
Ondersteuning webshops
Het verstrekken van offline informatie aan de hand van een faq kan ondanks de door u verstrekte informatie niet afdoende zijn. De wettelijke bepalingen verplichten u daarnaast ook nog eens telefonisch bereikbaar te zijn. U beschikt nog niet over de mogelijkheid tot chat (chatknop beheer) en e-mailbeantwoording en zou hier graag iets mee willen doen of u wilt weten wanneer uw bezoeker uw website verlaat.
Front Office Klant Contact Center (KCC)
Naast de traditionele telefonische dienstverlening zijn we steeds verder uitgegroeid naar een volwaardige dienstverlener op het gebied van customer service. Ons klantcontactcentrum is inzetbaar voor elke vorm van klantcontact per telefoon e-mail en website. We bieden een volledig dienstenpakket aan waarbij wij de volledige klantenservice voor uw organisatie kunnen vervullen.