Missie en Visie
Missie
Viore is een facilitair contactcenter waarbij pro-activiteit en het leveren van kwaliteit centraal staat. Door het inlevingsvermogen, de creativiteit en de professionaliteit van onze medewerkers zijn wij in staat om voor onze opdrachtgevers klanten te behouden, nieuwe klanten binnen te halen, omzet te verhogen, kosten te verlagen en klantcontacten te verstevigen. Dit realiseren we door het bieden van een werkklimaat waarin medewerkers gemotiveerd en betrokken zijn.
Visie
Contact leggen en onderhouden met klanten en prospects is van wezenlijk belang voor ieder goed functionerend bedrijf. In een uiterste competitieve markt zullen bedrijven in toenemende mate Multi Channel klantcontactdiensten inzetten voor het actief benaderen van klanten en potentiële klanten om leads te genereren en om nieuwe klanten binnen te halen en nieuws te delen met derden.
Het waarborgen van kwaliteit wordt in toenemende mate bepalend door het succes van een bedrijf. Klantcontacten, onder andere via de traditionele frontoffice, worden steeds complexer door de inzet van nieuwe media en zullen derhalve goed centraal vastgelegd en gecoördineerd moeten worden. Bedrijven zullen steeds meer investeren om hun klantprocessen goed op orde te hebben. Hierbij zullen ze gebruik maken van specialisten, die het verlengstuk van de organisatie worden. Dit betekent dat er goed opgeleid personeel verwacht wordt, een professionele betrokken aanpak, flexibiliteit en een uitstekende prijs-kwaliteitverhouding.
Viore gelooft dat je als facilitaire dienstverlener moet investeren in goed opgeleide mensen en kwalitatief hoogwaardige systemen. De facilitaire contactcenters van de toekomst zullen niet alleen telefonische diensten aanbieden maar ook steeds meer interactieve diensten verzorgen en het gehele on- en offline communicatieprocessen van bedrijven overnemen, waardoor zij een geïntegreerd onderdeel zullen vormen van deze bedrijven.